Nem mondom el senkinek, elmondom hát mindenkinek…

https://publioboox.com/hu_HU/megjartam-megusztam-megirtam-india

 

Sziasztok!

Írtam egy könyvet. Megjelent az első része. Indiáról szól. Az alábbi linkről le is tölthetitek. Fogadjátok szeretettel.

Óvom a fákat, meg praktikusságra is törekszem, így e-könyv formájában olvasható csak. Nagy előnye, hogy nem kell cipelni, tehát bárhova magatokkal vihetitek, számítógépre, laptopra, telefonra, e-könyv olvasóra, ipod-ra, szóval bármire letölthető. Sok szép képet tettem bele, amiket ki lehet nagyítani. Két hónap alatt nagyjából 12 000 kilométert utaztam a kontinensnyi országon belül tömegközlekedéssel, ezért térképet is mellékeltem hozzá, melyet a könyv elején találtok. Ezen követhetitek, milyen útvonalat jártam be. Sok minden más mellett olvashattok a Taj Mahalról, a Vörös-erődről, Fatehpur Sikriről, az Arany-háromszögről, Goáról, Keraláról, az indiai sivatagról, ámulatba ejtő barlangokról, Delhiről, a Mogulokról és persze rengeteg kalandról.

 

A térképet köszönöm Lukács Valinak. Drága szüleimnek köszönet azért, hogy bár rettenetesen izgultak, nem szívták a véremet azért, hogy ne menjek el, vagy, hogy azonnal jöjjek haza, ha nem úgy alakultak a dolgok, ahogy szerettem volna. Kedvesemnek köszönöm, hogy szabadon tart, és azt is, hogy mindig átsegített a nehéz helyzeteken, az indiaiaknak pedig a kedvességükért és segítőkészségükért vagyok hálás, valamint a rengeteg kalandért.

 

Mivel viszonylag sok időt töltöttem a könyv írásával, és élveztem is, ezért sejtitek, mi a véleményem róla. Ehelyett inkább álljon itt egy szakember véleménye:

 

„Intelligens, színvonalas írás, romlatlan, friss anyag, közhelyek nélkül. A teljes könyvet áthatja az a dramaturgiai feszültség, hogy a kalandtúrát egy magában utazó hölgy viszi végbe egy hangsúlyozottan férfi dominanciájú országban. Hátizsákos turistaként, tömegközlekedéssel vág neki a hatalmas országnak a szerző, mintegy jelezve előre az olvasónak, hogy a műben nem csak a múlt relikviái adják a témát, hanem a mai India emberi, társadalmi viszonyai is. Szimpatikus alaphelyzet, hogy végiglükteti a könyvet a praktikusság, az egyszerűség keresése. Kiérződik az írásból, hogy a szerző célja nem az elkápráztatás, az egzotikum kutatása és médiatizálása. A puritán megközelítés az olvasót partnerré teszi a viszontagságok között, nem hűvös szemlélővé. 

A könyv hangsúlyosan és kiemelhetően dicsérhető összetevője az emberi viszonylatok, viselkedésformák ábrázolása. Letehetetlen az írás, amikor emberekről szól.

Meghatározza a könyvet egy dramaturgiai felütés: a szerző nem idegenforgalmi gruppa résztvevőjeként, előre rendezett kondíciók rendszerében, teljesen kiszámítható körülmények között utazik egy totálisan idegen és veszélyes világban, hanem egyedül, és nőként rója a végtelen kilométereket a hatalmas országban. Mindez fenntartja a feszültséget. Az olvasó figyelmét nem csak az ismeretek kötik le, hanem a félelemérzés, az aggódás az utazó biztonságáért.”  

 

Azok között, akik megosztják ezt a posztot, és az Utazom és mesélek facebook oldalán kommentben is leírják, hogy megosztották, kisorsolok egy e-könyvet.

 

Előre is köszönök minden megosztást.

 

#megjartammegusztammegirtam #utazomesmeselek #india #avilaglegnagyobbdemokraciaja #indiaiak #incredibleindia #tajmahal #delhi #agra #ajanta #ellora #farethpursikri #goa #kerala #hampi

https://publioboox.com/hu_HU/megjartam-megusztam-megirtam-india