Hogy milyenek a ladakhiak?

 Zord tekintetű, hallgatag emberek, akiket egy jó ideig csak méregettem, mielőtt meg mertem volna szólítani. Később azonban kiderült, hogy a világnak ezen a részén is igaz a mondás, mi szerint a zord külső szelíd belsőt takar. Legfőbb jellemzőjük a korrektség, és a segítőkészség, de élen járnak a vendéglátásban is.  Indiának ezen a részén csak nagyon keveset tudtam igénybe venni a buszt, vagy taxit, így többnyire stoppolásra kényszerültem. Az egyik legnagyobb kalandom azonban mégis egy olyan akcióból született, amikor nem is akartam igazán stoppolni, csak próbaképpen tettem ki az ujjamat. Így történt, hogy három napig utaztam egy tizenegy tagú családdal (fiatal pár, kisbaba,egyetemista lány, szülők, anyós, nagynénik, nagybácsi stb). Amellett, hogy olyan helyekre jutottam el velük, amelyek létezéséről sem tudtam addig, három napig láttak vendégül, gondoskodtak a szállásomról, és végtelenül kedvesek voltak velem. #india #eszakindia #ladakh #ladakhiak #buddhista #buddhizmus #himalaja #zanskar #zanskarvolgy #zanskarvalley #csakazanyammegnetudja #kalandozasaimavilaglegnagyobbdemokraciajaban